سلامتی با میوه جات خشک 

میوه های خشک اثرات درمانی موثر و مفیدی دارند، بدون اینکه عوارض جانبی داشته باشند. مغذی هستند و انرژی لازم را برای بدن تامین می کنند. در حقیقت می توان گفت میوه های خشک مانند یک کپسول طبیعی برای حفظ سلامتی بدن عمل می کنند.

مصرف مواد غذایی طبیعی مانند آجیل و خشکبار ، میوه ها، سبزی ها و غلات در حفظ سلامتی بسیار موثرند. میوه های خشک سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن مانند ویتامین ها ، املاح و آنزیم ها هستند. به راحتی هضم می شوند و باعث تصفیه خون و پاکسازی معده و روده می گردند.

میوه های خشک را می توان برای مدت زمان طولانی نگهداری کرد، بنابراین جایگزین مناسبی برای میوه تازه در خارج از فصل آن است، مثل مصرف آلو یا آلبالو خشک در زمستان. میوه های خشک منبع غنی ویتامین های A، B1، B2، B3، B6 و پانتوتنیک اسید و نیز املاحی مثل کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، مس و منگنز هستند.  هر 100 گرم میوه خشک تقریباً 250 کالری انرژی و 1 تا 5 گرم پروتئین دارد.

بیماری هایی که در اثر مصرف غذاهای مصنوعی به وجود می آیند، می توانند با مصرف میوه ها بهبود یابند.

میوه های خشک و آجیل، هر چند از نظر اندازه کوچک هستند، ولی بسیار مقوی هستند و اثرات درمانی زیادی دارند.

میوه های خشک شده در کارخانه نوشین شهد:

در طی فرآیند خشک کردن میوه هایی نظیر سیب، زردآلو، موز، توت، آلو، کیوی، انجیر، انبه، هلو، گلابی، آناناس، توت فرنگی، گوجه فرنگی تقریباً 90 درصد آب آنها از بین می رود، میوه خشک شده طعم بهتری به خود می گیرد.

به میوه هایی که در صنعت یا مغازه ها خشک می شوند، ماده ای بنام اکسید سولفور اضافه می کنند که می تواند باعث بروز آسم در افراد حساس به آن شود. برای تثبیت رنگ میوه به آن سولفور می زنند.

شرکت نوشین شهد مفتخر است با استفاده از دستگاهها و تکنولوژی به روز دنیا میوه جات خشک شده تولیدی در این واحد بدون هیچ گونه ماده افزودنی و به شکل کاملاً طبیعی و ارگانیک تهیه شده و بنابراین یک منبع سالم تغذیه برای تمامی افراد می باشد. این میوه جات با توجه به ارگانیک بودن به عنوان یک محصول صادراتی هم اکنون به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی صادر می شود.